Brukerstøtte Skyadmin MS365

Med Adaptiva Brukerstøtte har alle de ansatte ett sted å ringe for alle IT-behov, og vi vedlikeholder de ansattes PCer. Vårt samarbeid med fagspesialister gjør at kompliserte problemstillinger løses fort og effektivt uten unødvendige forsinkelser. Vi er teknologinøytrale, vennlige og har høyt kvalifiserte teknikere.

Brukerstøtten omfatter også personlig bruk av skytjenestene Office 365 og Google Gsuite.

Velg fastpris eller timepris:

Fastpris
375,-*
Veiledende månedspris per ansatt i norske kroner eks mva.

Timepris

1.250,-
Veiledende timespris for utført arbeid i norske kroner eks mva.

Bør jeg velge Fastpris eller Timepris?

Dersom forutsigbare månedlige kostnader er viktigst, velg Fastpris og unngå overraskelser. Når lavest mulig pris er viktigst, velg Timepris og betal bare for det faktiske forbruket. Bytt når behovet endres.

Ingen binding!

Hvem behøver brukerstøtte?
Adaptiva Brukerstøtte er for virksomheter som ikke bare vil få hjelp når noe er feil, men også vil at de ansatte selv skal bli flinkere og bidra til å øke bedriftens digitale kompetanse.

Hva gjør vi?

  • Feilretting og brukerstøtte
  • Bistand med bruk av skytjeneste
  • Plan for ansattes IT-kompetanse
  • Dashboard med status for IT-utstyr
  • Proaktivt vedlikehold av PCer, inkludert råd om forbedringer
  • Sentralstyrt antivirus på PCer
  • Klargjøring av ansattes PCer

Relaterte produkter:

  • Kurs i bruk av MS 365
  • Skyadmin MS365
  • Sikkerhetsrådgiver
  • Forvaltningsansvar
  • Vedlikehold

Last ned produktark.
Last ned produktbeskrivelse.

Leverandør kan endre priser og betingelser med to måneders skriftlig varsel.

*Forutsetter at virksomheten har en IT-ansvarlig (CTO og sikkerhetsansvarlig (ISO), følger opp plan for ansattes IT-kompetanse, følger opp anbefalte utbedringer av systemer som genererer et stort supportbehov, utfører regelmessige risikovurderinger og vedlikeholder systemer i tråd med produsentenes anbefalinger.